بچه های بد

یک وبلاگ به بزرگی دنیا

بچه های بد

یک وبلاگ به بزرگی دنیا

يكشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۳:۱۴ ب.ظ

۰

هشدار برای غذا خوردن در هواپیما

يكشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۳:۱۴ ب.ظ

ممکن است سلامت شخصی شما در طول وعده غذایی یا میان وعده در معرض خطر قرار بگیرد. اگر پرواز شما 4 یا 12 ساعته باشد، ممکن است این فرصت را داشته باشید که چند گزینه شام مختلف بخرید، و حتی گاهی اگر یک وعده غذایی نمی خورید، دیدن اینکه مهماندارتان یک گاری پر از تنقلات و نوشیدنی ها را در راهرو می چرخاند، ممکن است چیزی باشد که مشتاقانه منتظر آن هستید. اما موارد وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید.

 

هرگز غذایی که به سینی میز شما برخورد کرده است نخورید

چه یک کاسه پاستا یا یک کیسه چیپس، ممکن است شما کسی باشید که دوست دارد حداقل چیزی در پرواز خود بخورد. غذا میتواند باعث شود برای سفر طولانی پیش رو احساس راحتی و انرژی بیشتری داشته باشید، با این حال، این امکانات پروازی (میز) بسیار غیر بهداشتی تر از آن چیزی است که فکر می کنید. لیندا فرگوسن، مهماندار هواپیما، هنگام صحبت با ( Reader's Diges ) هشدار داد که اگر تکه ای از غذای شما روی میز افتاد، نباید آن را بخورید.

 

او گفت: این میزهای سینی برای انواع چیزها استفاده می شود، در طول پرواز، پدر و مادری را دیدم که بچه ها را روی میزهای سینی عوض می کنند. من افرادی را دیده ام که پاهای برهنه خود را روی میزهای سینی گذاشته اند.

 

قبل از خوردن غذا در پرواز سینی خود را ضد عفونی کنید

 

قبل از استفاده، سینی خود را حتما ضدعفونی کنید

جدا از اینکه هنگام استفاده از این میز، غذای خود را در ظرف آن نگه دارید، راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید از تمیزی فضای خود اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال، همیشه باید تمام میز سینی خود را قبل و بعد از پایین کشیدن آن با یک دستمال ضدعفونی کننده، ضدعفونی کنید.

 

سینی های غذای هواپیما, زمان غذا خوردن در هواپیما, ضدعفونی کردن سینی هواپیما

میزهای سینی پناهگاه های امنی برای میکروب ها هستند

 

مطالعات نشان داد که میزهای سینی یکی از کثیف ترین نقاط هواپیما هستند

تحقیقات نشان داده است که میزهای سینی پناهگاه های امنی برای میکروب ها هستند. در یک مطالعه در سال 2015، سایت اطلاعات پرواز و ماشین حساب سفر TravelMath نمونه هایی از سطوح سخت را در پنج فرودگاه مختلف و چهار پرواز مختلف جمع آوری کرد.

 

این نمونه ها برای آزمایش به EMlab P&K ارسال شدند، نتایج نشان داد که از بین تمام سطوح دیگر، که برخی از آنها شامل دکمه شستشوی دستشویی، سگک کمربند ایمنی و دریچه هوای بالای سر بودند، میزهای سینی حاوی بیشترین میزان میکروب بودند. در تمام چهار پرواز، میزهای سینی دارای میانگین 21555 واحد کلنی تشکیل دهنده باکتری در هر اینچ مربع بودند.

 

تاکنون بیش از 100 نمونه میکروب از سینی های غذا در هواپیما یافت شده است

 

قوانین دیگری نیز وجود دارد که باید هنگام غذا خوردن در هواپیما رعایت کنید

خوردن غذاهایی که روی میز سینی شما افتاده تنها کاری نیست که باید در پرواز از انجام آن اجتناب کنید، به گفته توماس روسو، MD، استاد و رییس بیماری های عفونی در دانشگاه بوفالو، در دوران همه گیری ویروس کرونا شما نباید همزمان با دیگر مسافران غذا بخورید. ایده خوبی است که بعد از اینکه اطرافیان شما وعده های غذایی خود را به پایان برسانند، شما شروع به خوردن غذایتان کنید زمانی که دیگر مسافران ماسک های خود را دوباره بزنند.

 

گردآوری:بخش گردشگری بیتوته 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی